Fans van Coca-Cola en Tommy Jeans kunnen extra ruimte maken in hun kledingkasten, want vanaf 5 april lanceert het Amerikaanse modemerk een unieke kledingcollectie. De Tommy Jeans X Coca-Cola Capsule gaat terug in de tijd met verschillende kledingstukken die een retro uiterlijk hebben. De nieuwe collectie werd een dag eerder gevierd met een kick-off party in de Tommy Jeans winkel aan de Kalverstraat 117 in Amsterdam.

Met de nieuwe collectie brengt Tommy Jeans een ode aan twee iconische, Amerikaanse merken die beide staan voor het verspreiden van positieve energie. In de jaren 80 ontwierp Mr. Tommy Hilfiger zelf al eens een kledinglijn met Coca-Cola, en 35 jaar later komen de twee merken wederom samen. De nieuwe collectie bestaat uit diverse items die je mee terugnemen in de tijd door een ouderwetse look & feel. Denk bijvoorbeeld aan traditionele rugbyshirts met de logo’s van Tommy Jeans en Coca-Cola op de voorkant geprint. Maar ook de truien, vesten en t-shirts zijn voor mannen en vrouwen voorzien van een kleurrijk uiterlijk.


Feestelijke kick-off

Om de nieuwe collectie feestelijk in te luiden, organiseerde Tommy Jeans op 4 april een kick-off evenement in hun eigen winkel aan de Kalverstraat 17 in Amsterdam. En de sfeer zat er goed in, want DJ Phalerieau zorgde met een live instore optreden voor muziek en alle bezoekers konden vanaf 18:00 als eerste in Nederland items uit de nieuwe collectie kopen. 

DJ Phalerieau
DJ Phalerieau

Coca-Cola en fashion

De nieuwe capsulecollectie is niet de enige keer dat we een overstap maakten naar de fashionwereld. Zo werkten we internationaal al samen met het merk Desigual, modeketen Forever 21 en we lanceerden ook in Nederland exclusieve Coca-Cola schoenen met het merk Mason Garments. Heb jij ons altijd al eens willen zien samenwerken met een ander merk? Laat via ons Twitterkanaal weten met welk merk wij ooit een (kleding)collectie moeten uitbrengen.