De vastenmaand is weer begonnen: een bijzondere periode voor moslims overal ter wereld. Tijdens 15 mei t/m 14 juni is er tijd voor bezinning, maar ook voor meer liefdadigheid en samen komen met familie, vrienden én vreemden.

Coca-Cola heeft een passie om een verhaal te vertellen via een commercial. Door de jaren heen hebben we verschillende thema’s in beeld gebracht, waaronder eenheid tijdens de Superbowl. Deze nieuwe reclame rond het thema Ramadan laat zien waar wij als merk al generaties lang voor staan: inclusiviteit en positiviteit. Want wat mensen verbindt, is sterker dan wat ons verdeelt.

Coca-Cola wil met deze video een eenvoudige, maar universele boodschap afgeven van vriendschap, optimisme, inclusiviteit en solidariteit. We streven ernaar één van de meest inclusieve merken ter wereld te zijn en vinden het mooi om te laten zien dat ook simpelweg het delen van een Coca-Cola mensen dichter bij elkaar kan brengen. En dat juist in een tijd waarin in moslimgemeenschappen overal ter wereld – na het breken van het dagelijkse vasten – ook van onze dranken wordt genoten.