Aquarius introduceert een nieuwe lijn drankjes op basis van water waarbij aan elke variant een essentieel mineraal is toegevoegd: Aquarius Water + Essential Minerals*. Er zijn twee smaakvarianten verkrijgbaar Lime (limoen & magnesium) en Lemon (citroen & zink). Mooi meegenomen: allebei de varianten zijn laag in calorieën.

Met deze nieuwe producten richten we ons nu ook op de momenten dat je ‘on the go’ bent of een hele onregelmatige, drukke dag hebt. Door de toevoeging van mineralen wordt het drankje gezien als een ‘functioneel** drankje’. Hoewel je de mineralen (magnesium en zink) normaal via een goed en gebalanceerd voedingspatroon binnenkrijgt, heb je soms van die momenten waar je best wat extra mineralen kunt gebruiken. Juist op dat moment komt Aquarius Water + Essential Minerals goed van pas!

In topvorm blijven

Met de pay off ‘We are all losers’ maken we duidelijk dat iedereen door de dag heen mineralen verliest. In onze campagne spelen we in op een nieuwe trend van bewuste consumenten tussen de 20-39 (de Millennials) die gaan voor een extra boost in hun dagelijkse leven. Recent onderzoek*** toont aan dat 71% van de Nederlandse millennials in tijden van drukte prioriteit geeft aan succes -en daarbij ook stress- boven persoonlijk welzijn. 45% geeft aan dat een goede hydratatie helpt om helder te kunnen denken.

Bijna een kwart van de Nederlandse millennials koopt nu op regelmatige basis ‘functionele’ snack of drankje, zodat ze tijdens hun drukke leven hun A-game bij kunnen houden. Door overvolle agenda’s gaan millennials veel bewuster om met hun voeding; die met name functioneel en lekker moet zijn maar zeker moet passen in een gezonde levensstijl om zo in topvorm te blijven.

*Zink zorgt voor het behoud van gezonde cellen en weefsels en magnesium draagt bij tot de vermindering van vermoeidheid. De mineralen in beide varianten vertegenwoordigen 32% (400ML) van de aanbevolen dagelijkse inname van elk mineraal.

** Een functionele drank is een drank met een toevoeging die een bepaald specifiek functioneel/gezondheidsvoordeel heeft.

*** OnePoll, 6000 respondenten op 5 markten (GB, Nederland, Frankrijk, Duitsland en België), november 2018