Ook de iconische Coca-Cola kersttruck tourt weer door Nederland
Voor veel kerstliefhebbers begint kerst pas écht als de
The Kingdom Choir
Dit jaar is het iconische kerstnummer ‘Holidays are coming’, voor het eerst in een nieuw jasje gestoken. De nieuwe versie is te horen als soundtrack onder de wereldberoemde
Maak de feestdagen speciaal
Coca-Cola wil mensen samenbrengen tijdens de feestdagen, en hoe kun je dat nu beter doen dan middels de gedeelde liefde voor muziek? Daarom kun je dit jaar ‘Holidays are coming’ en andere kersthits uit volle borst meezingen bij de kersttruck. Ook leuk: de kersttruck is open aan een zijkant dus je kunt een kijkje nemen in de woonkamer van de kerstman. En natuurlijk kun je op de foto met de kerstman en zijn kerstelfjes. Ho, ho, ho, happy holidays!

Meezingen kan ook digitaal
Geen tijd om de
Kerst truck tour 2018
Onder voorbehoud van wijzigingen
7-12 |
Breda |
Kinepolis |
15.00 – 22.00 uur |
8-12 |
Enschede |
Oude Markt |
11.00 – 17.00 uur |
9-12 |
Hengelo |
Winter Wonderland (Marktplein) |
13.00 – 19.00 uur |
10-12 |
Roermond |
Designer Outlet |
13.00 – 18.00 uur |
11-12 |
Valkenburg |
Santa’s Village |
14.00 – 19.00 uur |
12-12 |
Maastricht |
Magisch Maastricht (Vrijthof) |
14.00 – 20.00 uur |
13-12 |
Amsterdam |
voorplein Ziggo Dome |
16.00 – 23.00 uur |
14-12 |
’s-Hertogenbosch |
Markt |
16.00 – 20.00 uur |
15-12 |
Den Haag |
Bijenkorf |
11.00 – 23.00 uur |
16-12 |
Leiden |
Kerstmarkt (De Nieuwe Rijn) |
11.00 – 18.00 uur |
17-12 |
Kerkrade |
VUE Cinema |
15.30 – 21.30 uur |
18-12 |
Nijmegen |
De Campus |
11.00 – 15.00 uur |
19-12 |
Maastricht |
Magisch Maastricht |
14.00 – 20.00 uur |
21-12 |
Amsterdam |
Winterparadijs (Amsterdam RAI) |
15.00 – 21.00 uur |
22-12 |
Valkenburg |
Santa´s Village (Dr. Erensplein) |
10.00 – 16.00 uur |
23-12 |
Amsterdam |
voorplein Ziggo Dome (Christmas Show) |
15.00 – 21.30 uur |
24-12 |
Amsterdam |
Winterparadijs (Amsterdam RAI) |
16.00 – 21.00 uur |
Meer op Journey
- ‘Coca-Cola speelt een voortrekkersrol als het om recycling gaat’
- Coca-Cola-rood: het DNA van ons merk
- In gesprek over suiker en innovatie: “Smaak is nooit een compromis”
-
Together is Beautiful:
Coca-Cola gebruikt het grootste Amerikaanse sportevenement in zijn reclame en thuisstad Atlanta voor een ode aan eenheid en diversiteit - Bewuste keuzes met het kleurgecodeerde etiketteringssysteem
Coca-Cola Nederland op Social