Na de Nederlandse introductie van FÏNLEY in maart 2017 introduceert Coca-Cola Nederland nu vier nieuwe FÏNLEY smaken: FÏNLEY Bitter-Lemon, Tonic, Zero Tonic en Ginger Ale. Deze smaken zijn uitsluitend verkrijgbaar bij horecagelegenheden. Ter promotie van de nieuwe producten gaat in januari de Dry in Style campagne van start.

Dry in Style

Met Dry in Style campagne geeft FÏNLEY betekenis aan een compromisloze lifestyle vol smaak. Na de feestdagen grijpen veel mensen de maand januari aan om een alcoholisch drankje te vervangen voor een niet-alcoholisch alternatief. De campagne speelt zich af via o.a. een tv-commercial, abri’s, social media en PR.

Puur de lekkerste

FÏNLEY is bewust wat bitterder en scherper, en duidelijk minder zoet. Als het gaat om frisdranken voor volwassenen heeft de Nederlandse consument een voorkeur voor bitterdere, scherpere smaken. De nieuwe FÏNLEY Bitter-Lemon, Tonic en Ginger Ale spelen hierop in en zijn aangepast op de smaakvoorkeuren van de Nederlandse consument. Bovendien introduceert FÏNLEY de eerste A-merk tonic in de horeca die suikervrij is. Het FÏNLEY assortiment bevat naast de bestaande mocktails, Mojito en Spritz, nu ook een FÏNLEY Zero Tonic, Tonic, Ginger Ale en Bitter Lemon. De nieuwe smaken zijn reeds verkrijgbaar bij horecagelegenheden.

Margreet van Staalduijnen, senior brandmanager FÏNLEY: “We zien dat steeds meer volwassenen kiezen voor een Tonic, Bitter Lemon of Ginger Ale als een alternatief voor alcohol. Dry, maar wel in style. Een trend die naadloos aansluit op de Dry January-movement en het hele jaar relevant blijft. Je hoeft niet altijd een glas wijn in de hand te hebben om goed voor de dag te komen op een nieuwjaarsborrel of avondje uit. FÏNLEY drink je puur het lekkerst en is een stijlvol, niet-alcoholisch alternatief.”