Op 11 januari 2019 vond de feestelijke opening van ons nieuwe hoofdkantoor in Nederland plaats. Burgemeester Ahmed Aboutaleb van Rotterdam en
De opening van MM25, de naam van ons nieuwe hoofdkantoor, ging samen met veel enthousiasme. De verhuizing naar dit moderne en innovatieve pand helpt ons namelijk bij de ambitie om op een duurzame en verantwoorde manier te blijven groeien. Na een mooi openingswoord van burgemeester Aboutaleb werd er met speciale
Rotterdam als thuishaven Coca-Cola
Met onze nieuwe locatie in Rotterdam-Alexander blijven we na 18 jaar wederom in deze mooie stad. Door de Rotterdamse mentaliteit van hard werken en ondernemerschap voelt de havenstad als een echt thuis. Niet alleen voor ons, maar ook voor de stad Rotterdam is onze aanwezigheid een goede ontwikkeling. Zo benadrukte Jaap Wassink dat onze samenwerkingen met lokale initiatieven veel voor ons bedrijf betekenen: “We zitten al een lange periode in Rotterdam, en dat verblijf verlengen we met plezier. Onze wortels zitten diep in de Rotterdamse gemeenschap en we hebben veel lokale partners. Denk bijvoorbeeld aan een JINC en Resto VanHarte waar we samen mooie projecten mee realiseren.”
Ook burgemeester Aboutaleb benadrukt de goede band die zijn stad met
Familiedag
Een dag na het bezoek van burgemeester Aboutaleb mochten vrienden en familie van
Slim en duurzaam kantoor
Projectontwikkelaar OVG Real Estate heeft bij de inrichting van ons hoofdkantoor aan verschillende duurzame details gedacht. Zo zorgen de combinatie van slimme technologieën en duurzaamheidstoepassingen voor een gezonde werkplek waar de gebruiker centraal staat. Denk bijvoorbeeld aan de klimaatplafonds in ons pand die warmte en kou opslaan voor later gebruik. Deze en andere technologische toepassingen zorgen voor een efficiënter en zuiniger energieverbruik, en dus ook een lagere CO2-uitstoot. Door het pand beschikt iedere
Meer op Journey
-
Rotterdamse Ebu voor één dag de baas bij
Coca-Cola - Coca-Cola in Nederland gaat voor minder plastic met Plastic Pact NL
- In gesprek over suiker en innovatie: “Smaak is nooit een compromis”
- Richtlijnen voor wetenschappelijk onderzoek op het gebied van welzijn en het inschakelen van derden
- Samenwerken essentieel bij verduurzamen verpakkingsketen
Coca-Cola Nederland op Social