Tijdens het grootste sportevenement in Amerika, de Super Bowl, vertoonde Coca-Cola een commercial waarin de kernwaarden ‘optimisme, diversiteit en inclusiviteit’ centraal staan. De commercial heet ‘The Wonder of Us’ en heeft als boodschap: er is een Coca-Cola voor iedereen en elke gelegenheid.

Van een mini-blikje Coca-Cola zero sugar tot een 250ml glazen fles Coca-Cola. "We willen dat mensen even stilstaan bij Coca-Cola en op een frisse en moderne manier over het merk nadenken", vertelt Jennifer Healan, Global Senior Integrated Marketing Director van Coca-Cola Noord-Amerika. "'The Wonder of Us' viert de dingen die ons anders maken en herinnert je eraan dat, hoewel we allemaal uniek zijn, er een perfecte Coca-Cola is voor iedereen."

Optimisme als leidraad

De toon van de spot, geregisseerd door Alma Har'el en gemaakt door Wieden + Kennedy Portland, past bij waar Coca-Cola al generaties lang voor staat: diversiteit en positiviteit. "We zijn altijd een heerlijke en verfrissende drank geweest, maar de waarden van het merk staan voor zoveel meer. ‘The Wonder of Us’ kaart een belangrijke boodschap in deze tijd aan: iedereen hoort erbij," vertelt Jennifer.

Bekijk ‘The Wonder of Us’.