Bij het Rotterdamse restaurant BY AMI Urban Bistro weten ze exact hoe je onze dranken op een perfecte manier serveert. Of het nu gaat om een verfrissende Fuze Tea of juist een spannende cocktail met Coca-Cola Signature Mixers, ze weten van ieder product wel een mooie creatie te maken.

In samenwerking met verschillende horecazaken zijn we vorig jaar begonnen met de campagne ‘The Perfect Soda Served By’. Met deze campagne krijgen de horecazaken naast aandacht via social media, online communicatie en overige reclame, ook de vrijheid om zelf invulling te geven aan ‘The Perfect Soda Serve’ van inspirerende cocktails en mocktails. Een van deze horecagelegenheden is BY AMI Urban Bistro in Rotterdam en zij hebben ook hun creativiteit losgelaten op onze producten.

Bezoeker van nu

Waar bezoekers vroeger nog genoten van het drankje alleen, zoeken ze nu juist naar een extra beleving. Om het goede niveau te behouden, houdt Ahmed goed in de gaten wat de gast van nu wil. “Er is steeds meer vraag naar frisdranken met weinig of zonder calorieën, maar die wél even smaakvol zijn. Daarnaast willen bezoekers kunnen kiezen uit meerdere én vernieuwende frisdranken en willen ze verrast worden.” En daar heeft Ahmed een gouden formule voor, de perfect serve. Hij serveert onze merken Coca-Cola Signature Mixers, Royal Bliss, Fuze Tea en FÏNLEY op een wijze in die voor mond én ogen aantrekkelijk zijn.


Merkinnovatie

Om bezoekers te blijven verrassen, worden er bij BY AMI Urban Restaurant verschillende merken uit ons portfolio geschonken. Anouk Vermeer, Brand Ambassador Horeca bij Coca-Cola European Partners Nederland: “Met deze en onze andere ‘Soda’s & Stills’ hebben we een breed portfolio aan drankjes die inspelen op de steeds veranderende wensen van consumenten die van onze drankjes genieten. Er is een groeiende vraag naar drankjes met minder of zonder calorieën, premium mixers, mooie serves en variatie.”

Wil je zelf aan de slag om thuis een perfect serve te maken? Neem dan een kijkje op de receptenpagina van Coca-Cola Signature Mixers en Royal Bliss. Of volg de Instagrampagina’s voor het laatste nieuws over de merken!

GEEN 18, GEEN ALCOHOL