Op 21 en 22 maart bracht een aantal foodbloggers en vakbladen zoals Adformatie, Foodness en @Foodclicks een bezoek aan de bron van ons natuurlijk mineraalwater in Chaudfontaine. Hier hoorden zij als eerste de nieuwe plannen voor Chaudfontaine in 2017.

Uitgenodigden zoals Adformatie, Entree, OOH Shops/Levensmiddelenkrant, @FoodClicks, VMT, Foodness en The Lemon Kitchen reisden deze week af naar Chaudfontaine in België en bezochten de bron en de bottelarij. Zo konden ze zien welke reis ons mineraalwater aflegt voordat het in de fles terechtkomt.

Foodpairing met Chaudfontaine

Er stond ook een waterproeverij met watersommelier Mariëlle Thiadens op de planning. De journalisten proefden verschillende soorten water en kregen uitleg over de herkomst.

Daarna was er een diner met informatie over het matchen van Chaudfontaine bij gerechten - zogenoemde foodpairing.

"Het was een verfrissend, leerzaam en vooral inspirerend reisje naar Chaudfontaine. Wij hadden dit niet willen missen," vertellen Anouk en Jadis van The Lemon Kitchen


De aanwezigen kregen ook een presentatie over de nieuwe plannen op Chaudfontaine en konden als eerste de nieuwe smaken van Chaudfontaine Fusion proeven.