Licht bruisend mineraalwater met citroen of pompelmoes-cranberry smaak

Rotterdam, Nederland –  Het is nieuw, licht bruisend met een vleugje fruit: Chaudfontaine Fusion. Een samensmelting van licht bruisend natuurlijk mineraalwater gewonnen aan de voet van de Belgische Ardennen met natuurlijke aroma’s. Chaudfontaine Fusion is vanaf vandaag verkrijgbaar in de smaken citroen en pompelmoes-cranberry. Het is de eerste keer dat Chaudfontaine fruitsmaken toevoegt aan haar mineraalwater om de consument meer keuze en variatie te bieden. De nieuwe varianten bevatten geen suiker of kunstmatige toevoegingen en zijn calorievrij. Hiermee voegt Coca-Cola twee nieuwe varianten toe aan haar calorievrije assortiment en zet zij wederom een staprichting 2020: Coca-Cola wil dan de gemiddelde hoeveelheid calorieën per liter product ten opzichte van 2012 met 10 procent* verminderen.

Chaudfontaine Fusion bestaat voor 99,9 procent uit natuurlijk mineraalwater dat afkomstig is uit de thermale bron bij het Belgische dorp Chaudfontaine. Het licht bruisende water krijgt een fruitsmaak dankzij de toevoeging van natuurlijke aroma’s zoals citroen en pompelmoes. “Wat ik zo bijzonder vind aan Chaudfontaine is dat ons natuurlijke mineraalwater na een reis van 60 jaar doorverschillende bodemlagen ontspringt uit een thermale bron aan de voet van de Belgische Ardennen. De zeldzame diepte en duur van dit natuurlijke filteringsproces zorgen voor een unieke zuiverheid en perfecte mineraalbalans. Met de introductie van Chaudfontaine Fusion bieden we de consument die voldoende water wil drinken een smaakvolle afwisseling”, vertelt Daan Berendsen, Senior Brand Manager Chaudfontaine.

Chaudfontaine Fusion in de smaken citroen en pompelmoes-cranberry is verkrijgbaar in een 500 ml verpakking en wordt in de zomer ondersteund door een grootschalige sampling en outdoorcampagne.

*op 26 januari 2017 is deze ambitie aangepast naar 15%

Coca-Cola Nederland
Kirsten van Zandwijk
cocacolacommunicatie@coca-cola.com