Bekijk hieronder de veelgestelde vragen over zakelijke informatie bij Coca-Cola:

  1. Ik wil graag een Coca-Cola automaat in mijn bedrijf. Hoe gaat dit in zijn werk?
  2. Hoe kan ik contact opnemen met een vertegenwoordiger van Coca-Cola?
  3. Ik heb een vraag over een factuur van Coca-Cola European Partners (voorheen Coca-Cola Enterprises). Hoe kan ik de financiële administratie bereiken?
  4. Ik start een nieuwe zaak en zou graag informatie ontvangen van Coca-Cola over de producten en voorwaarden. Waar kan ik terecht?
  5. Ik heb een horecazaak en zou graag materiaal ontvangen van Coca-Cola om mijn zaak aan te kleden. Waar kan ik dit aanvragen?
  6. Hoe kan ik een Coca-Cola automaat/koeling laten plaatsen in mijn bedrijf?
  7. Ik heb problemen met een Coca-Cola automaat/koeling. Waar kan ik dit melden?
  8. Hoe kan ik het aanbod in een Coca-Cola automaat wijzigen?
  9. Ik ben klant van Coca-Cola en organiseer een evenement. Willen jullie dit sponsoren?
  1. Ik wil graag een Coca-Cola automaat in mijn bedrijf. Hoe gaat dit in zijn werk?
    Onze collega’s van het sales center van Coca-Cola European Partners in Rotterdam vertellen je hier graag meer over. Je kan hen tijdens kantooruren (maandag t/m vrijdag 09.00 – 17.00 uur)  telefonisch bereiken door te bellen naar 010 245 69 00 of klik hier

  2. Hoe kan ik contact opnemen met een vertegenwoordiger van Coca-Cola?
    Onze zakelijke vertegenwoordigers van Coca-Cola European Partners in Rotterdam zijn tijdens kantooruren (maandag t/m vrijdag 09.00 – 17.00 uur) telefonisch bereikbaar op 010 245 69 00 of klik hier

  3. Ik heb een vraag over een factuur van Coca-Cola European Partners. Hoe kan ik de financiële administratie bereiken?
    Onze collega’s van de financiële administratie zijn bereikbaar via telefoon 020 206 16 66 (België: 022 008 383) of via e-mail: beneluxcollections@cokecce.com. Het is handig om hierbij je klantnummer te vermelden.

  4. Ik start een nieuwe zaak en zou graag informatie ontvangen van Coca-Cola over de producten en voorwaarden. Waar kan ik terecht?
    Wat leuk, gefeliciteerd. Onze collega’s van Coca-Cola European Partners in Rotterdam kunnen je vast verder helpen. Zij zijn tijdens kantooruren (maandag t/m vrijdag 09.00 – 17.00 uur) telefonisch bereikbaar, bel 010 245 69 00 of klik hier

  5. Ik heb een horecazaak en zou graag materiaal ontvangen van Coca-Cola om mijn zaak aan te kleden. Waar kan ik dit aanvragen?
    Je kan hiervoor terecht bij onze collega’s van Coca-Cola European Partners in Rotterdam. Je kan hen tijdens kantooruren (maandag t/m vrijdag 09.00 – 17.00 uur) telefonisch bereiken door te bellen naar 010 245 69 00 of klik hier

  6. Hoe kan ik een Coca-Cola automaat/koeling laten plaatsen in mijn bedrijf?
    Hier kunnen onze collega’s van Coca-Cola European Partners in Rotterdam je mee helpen. Zij zijn tijdens kantooruren (maandag t/m vrijdag 09.00 – 17.00 uur) telefonisch bereikbaar, bel 010 245 69 00 of klik hier

  7. Ik heb problemen met een Coca-Cola automaat/koeling. Waar kan ik dit melden?
    Storingen en klachten over onze automaten kan je melden bij Coca-Cola European Partners door te bellen naar 013 515 98 00 of stuur een e-mail naar technical_service_nl@cokecce.com.

  8. Hoe kan ik het aanbod in een Coca-Cola automaat wijzigen?
    Je kan hiervoor terecht bij onze collega’s van Coca-Cola European Partners in Rotterdam. Je kan hen tijdens kantooruren (maandag t/m vrijdag 09.00 – 17.00 uur) telefonisch bereiken door te bellen naar 010 245 69 00 of klik hier

  9. Ik ben klant van Coca-Cola en organiseer een evenement. Willen jullie dit sponsoren?
    Coca-Cola is een bekend merk dat dichtbij de consument staat. Het zal niemand verbazen dat wij dan ook honderden verzoeken per week tot sponsoring ontvangen. Het gaat vrijwel altijd om sympathieke doelen, maar spijtig genoeg moeten we omwille van budgettaire redenen keuzes maken. Wij kiezen ervoor om projecten en activiteiten te ondersteunen die zo goed mogelijk bij onze kerndoelgroep passen en hierbij ligt de focus op grote sport- en muziekevenementen.

    We evalueren elke sponsoraanvraag op basis van de volgende criteria:
    - Een match met de kernwaarden van onze merken is een absolute voorwaarde.
    - Onze sponsoring creatief kunnen invullen is een pluspunt voor de aanvraag.
    - In lijn liggen met ons CRS-programma en duurzaam ondernemen promoten helpt zeker.
    - Sponsoring waarbij één (of meerdere) van onze producten aanwezig zijn en verkocht kunnen worden en waarbij we een publieksonderzoek kunnen uitvoeren tijdens en/of na het evenement scoren beter.
    - Vermelding van ons logo wordt beschouwd als een extra, maar zeker niet het voornaamste doel van sponsoring.
    - Langetermijn projecten hebben een streepje voor.

    Helaas maken onderstaande aanvragen geen kans tot sponsoring door Coca-Cola:
    - Individuele personen.
    - Verenigingen en/of teams of projecten in het buitenland.
    - Evenementen die plaatsvinden op een locatie die al door een andere niet-alcoholische drankenpartner gesponsord wordt.

    Wil je nog iets over sponsoring vragen? Neem dan contact op met onze collega’s van Coca-Cola European Partners in Rotterdam. Zij zijn tijdens kantooruren (maandag t/m vrijdag 09.00 – 17.00 uur)  telefonisch bereikbaar, bel 010 245 69 00 of klik hier