OPEN 2019

OPEN 2019

De OPEN dagen bij Coca-Cola in Nederland zijn inmiddels weer voorbij. De hele maand november hebben wij de fabrieksdeuren in Dongen wagenwijd opengezet om in gesprek te gaan over onderwerpen die voor jou én voor ons belangrijk zijn, zoals duurzaamheid, suiker, verpakkingen en diversiteit.  

Coca-Cola gelooft dat de dialoog de beste manier is van communiceren, om samen op nieuwe ideeën te komen. Daarom organiseren wij al een aantal jaar OPEN-sessies, waar we met verschillende partijen in gesprek gaan over thema’s als suiker, verpakkingen en de rol van grote bedrijven in de maatschappij. Het doel van OPEN is om van elkaar te leren, samen tot nieuwe ideeën te komen en richting te bepalen. Op deze pagina kan je teruglezen wat er zoal is besproken deze dagen.

OPEN_sessie1.png

OPEN sessie 1: Partnerships in duurzaamheid : ‘Samenwerken is noodzakelijk’

Play Button
Coca-Cola OPEN, de aftermovie
ROBINUTRECHT

OPEN sessie 2: Nieuwe innovaties maken Coca-Cola verpakkingen steeds duurzamer

Play Button
sessie3.png

OPEN sessie 3: De impact van corporate volunteering

Play Button
ROBINUTRECHT

OPEN sessie 4: Purpose marketing is praten maar vooral ook doen

Play Button
opensessie-5.png

OPEN sessie 5: Drinken we over 10 jaar nog frisdrank?

Play Button
opensessie6.png

OPEN sessie 6: Wat is de impact van zo’n zomercampagne?

Play Button
opensessie-diversiteit.png

OPEN sessie 7: een inclusieve en futureproof organisatie, hoe creëer je die?

Play Button
ROBINUTRECHT

OPEN 2019 slotsessie: verandering en verduurzaming realiseer je samen

Play Button
opendongen20191108_1394.png

OPEN dagen voor consumenten in Dongen

Play Button

Coca-Cola Nederland op Social

Fans
Volgers
Views