Leren Jong Ondernemen

0

06-image-video copy
06-bout-play copy
06-cadre-video copy
05-tea-leaf-4 copy
05-tea-leaf-3 copy
05-tea-leaf-2 copy
05-tea-leaf-1 copy
05-bouteille-coca copy
05-honest-logo copy

In alle programma’s van Jong Ondernemen staat ‘doen’ centraal. Voor basisscholieren gaat het nog om virtuele ondernemingen, op de middelbare school draait het al om echte bedrijven die worden opgericht.

Stichting Jong Ondernemen laat in Nederland op jaarbasis zo’n 80.000 jongeren kennis maken met ondernemerschap in de leeftijd van 8 tot 24 jaar. De stichting heeft daartoe lespakketten ontwikkeld voor basis-en middelbaar onderwijs, maar ook voor MBO, HBO en universiteiten.

OVER JONG ONDERNEMEN

05-separateur02 copy
04-image copy

De drie jonge entrepreneurs Shalinda, Gianni en Mats zijn onderdeel van Grapes, een 7-koppig bedrijf dat The Circle of Wine bedacht. Het drietal volgt één van de programma’s van Jong Ondernemen die hen de mogelijkheid biedt om een eigen bedrijf te starten tijdens hun opleiding. Hierbij worden zij begeleid door een coach die zelf in het bedrijfsleven werkt.

CIRCLE OF WINE

Joyce Rommelaar, destijds directeur van Jong Ondernemen: “Om goed te functioneren in de snel veranderende arbeidsmarkt is het noodzakelijk dat jongeren een ondernemende houding ontwikkelen. Zo kunnen ze inspelen op de veranderingen op de arbeidsmarkt en weten ze waar hun talenten liggen.”

In november 2017 ontving de stichting Jong Ondernemen een donatie van The Coca-Cola Foundation. Met deze donatie kan de stichting belangrijke stappen zetten naar haar doelstelling om per jaar 250.000 jongeren kennis te laten maken met ondernemerschap. 

THE COCA-COLA FOUNDATION

04-separateur01 copy
03-image copy

van het jonge ondernemerstrio

die deel uitmaakt 

MATS 

Aldus 

ONDERNEMER"

SUCCESVOLLE

OM TE LEREN VAN EEN

EN DE KANS TE KRIJGEN

SETH TE ONTMOETEN

HET WAS EEN HELE EER OM

03-guillemet-g copy

voor het volledige verslag van de leerzame dag.

Seth Goldman, mede-oprichter van Honest, was voor één dag in Nederland om te spreken met medewerkers van Coca-Cola, media en klantrelaties over zijn visie op de groei van het merk. Maar ook drie ambitieuze jonge ondernemers vanuit het Jong Ondernemen programma kregen de mogelijkheid om Seth vragen te stellen over ondernemerschap. Daarnaast kregen zowel Seth als de andere gasten de kans om de jonge ondernemers te vragen naar hun verhaal.”

02-rectangle-rouge-violet copy
02-picto-fleche-klik copy

DE MEDE-OPRICHTER VAN HONEST, SETH GOLDMAN, WAS VOOR ÉÉN DAG IN NEDERLAND!

HEADER-P4jpg
00-titre-ombre-porter
00-titre-lueur-externe
05-cadrevideo copy
05-honest-logo copy
05-tea03 copy
05-tea02 copy
05-tea copy

In alle programma’s van Jong Ondernemen staat ‘doen’ centraal. Voor basisscholieren gaat het nog om virtuele ondernemingen, op de middelbare school draait het al om echte bedrijven die worden opgericht. 

Stichting Jong Ondernemen laat in Nederland op jaarbasis zo’n 80.000 jongeren kennis maken met ondernemerschap in de leeftijd van 8 tot 24 jaar. De stichting heeft daartoe lespakketten ontwikkeld voor basis-en middelbaar onderwijs, maar ook voor MBO, HBO en universiteiten.

OVER JONG ONDERNEMEN

03-separateur copy
03-image copy

De drie jonge entrepreneurs Shalinda, Gianni en Mats zijn onderdeel van Grapes, een 7-koppig bedrijf dat The Circle of Wine bedacht. Het drietal volgt één van de programma’s van Jong Ondernemen die hen de mogelijkheid biedt om een eigen bedrijf te starten tijdens hun opleiding. Hierbij worden zij begeleid door een coach die zelf in het bedrijfsleven werkt. 

CIRCLE OF WINE

Joyce Rommelaar, destijds directeur van Jong Ondernemen: “Om goed te functioneren in de snel veranderende arbeidsmarkt is het noodzakelijk dat jongeren een ondernemende houding ontwikkelen. Zo kunnen ze inspelen op de veranderingen op de arbeidsmarkt en weten ze waar hun talenten liggen.” 

In november 2017 ontving de stichting Jong Ondernemen een donatie van The Coca-Cola Foundation. Met deze donatie kan de stichting belangrijke stappen zetten naar haar doelstelling om per jaar 250.000 jongeren kennis te laten maken met ondernemerschap. 

THE COCA-COLA FOUNDATION 

02-bandeau-image copy

Aldus

van het jonge ondernemerstrio

die deel uitmaakt

MATS

HET WAS EEN HELE EER OM

SETH TE ONTMOETEN

EN DE KANS TE KRIJGEN

 

SUCCESVOLLE 

OM TE LEREN VAN EEN

ONDERNEMER”

02-guillemets copy

Seth Goldman, mede-oprichter van Honest, was voor één dag in Nederland om te spreken met medewerkers van Coca-Cola, media en klantrelaties over zijn visie op de groei van het merk. Maar ook drie ambitieuze jonge ondernemers vanuit het Jong Ondernemen programma kregen de mogelijkheid om Seth vragen te stellen over ondernemerschap. Daarnaast kregen zowel Seth als de andere gasten de kans om de jonge ondernemers te vragen naar hun verhaal.”

DE MEDE-OPRICHTER VAN HONEST, SETH GOLDMAN, WAS VOOR ÉÉN DAG IN NEDERLAND!

voor het volledige verslag van de 

leerzame dag.

01-logo-klik copy
header-image copy
header-titre copy
header-titre-brillant copy
footer-fond copy

©2018 Coca-Cola Nederland. Alle rechten voorbehouden. “Coca-Cola”, “Coca-Cola life”, “Coca-Cola zero”, “Coca-Cola light”, “Coke”, het “Coca-Cola script logo” en het design van de “Coca-Cola Contour” fles, “Fanta”, “Fanta zero”, “Sprite”, “Kinley”, “Minute Maid”, "Aquarius", "Appletiser" en "FÏNLEY" zijn gedeponeerde merken van The Coca-Cola Company. “Chaudfontaine” is a registered trademark of MMJ. “FUZE TEA is a registered trademark of DP Beverages”. ©2018 Energy Brands Inc. GLACEAU smartwater is een trademark van Energy Brands. Inc. ©2018 Beverage Partners Worldwide (Europe) S.A. “Schweppes”* is a registered trademark of Schweppes International Limited © 2018. "Honest" is a registered trademark of Honest Tea, Inc. “Dr Pepper”* is a registered trademark of Dr Pepper/Seven Up, Inc. ©2018. “Fernandes”* is a registered trademark of Fernandes Bottling Company ©2018. “Monster Energy®”*, “Monster Energy®” logo and “Nalu®”* are registered trademarks of Monster Beverage Company. “Capri-Sun”* is a registered trademark of Capri Sun AG, Zug, Switzerland ©2018. (*) merken die niet aan de The Coca-Cola Company groep toebehoren. ©2018 THE COCA-COLA COMPANY

Privacybeleid           Gebruiksvoorwaarden          Cookie Beleid

footer-lijn copy

PRAAT MEE! #COCACOLAOPEN

footer-twitter copy

OF NEEM VOOR VRAGEN CONTACT OP MET COCA-COLA

footer-iphone copy
footer-image copy

©2018 Coca-Cola Nederland. Alle rechten voorbehouden. “Coca-Cola”, “Coca-Cola life”, “Coca-Cola zero”, “Coca-Cola light”, “Coke”, het “Coca-Cola script logo” en het design van de “Coca-Cola Contour” fles, “Fanta”, “Fanta zero”, “Sprite”, “Kinley”, “Minute Maid”, "Aquarius", "Appletiser" en "FÏNLEY" zijn gedeponeerde merken van The Coca-Cola Company. “Chaudfontaine” is a registered trademark of MMJ. “FUZE TEA is a registered trademark of DP Beverages”. ©2018 Energy Brands Inc. GLACEAU smartwater is een trademark van Energy Brands. Inc. ©2018 Beverage Partners Worldwide (Europe) S.A. “Schweppes”* is a registered trademark of Schweppes International Limited © 2018. "Honest" is a registered trademark of Honest Tea, Inc. “Dr Pepper”* is a registered trademark of Dr Pepper/Seven Up, Inc. ©2018. “Fernandes”* is a registered trademark of Fernandes Bottling Company ©2018. “Monster Energy®”*, “Monster Energy®” logo and “Nalu®”* are registered trademarks of Monster Beverage Company. “Capri-Sun”* is a registered trademark of Capri Sun AG, Zug, Switzerland ©2018.

 

(*) merken die niet aan de The Coca-Cola Company groep toebehoren. ©2018 THE COCA-COLA COMPANY

footer-separateur copy

Privacybeleid 

Cookie Beleid

Gebruiksvoorwaarden 

PRAAT MEE! #COCACOLAOPEN

footer-twitter copy

OF NEEM VOOR VRAGEN CONTACT OP MET COCA-COLA

footer-iphone copy
bandeau copy
pictomenu copy
logo-klein copy
flechedroite copy
fleche-gauche copy
fond copy
pictomenu copy
logo-klein copy
flechedroite copy
flechegauche copy
logo-nlpng

10 11

10 11

fond-photo copy
encart-blanc copy

OPEN MAGAZINE

EDITIE JUNI 2018

INVESTEREN IN REPUTATIE

09-play copy

LEREN MET JONG ONDERNEMEN

80-play copy

COCA-COLA'S ROL

IN DE MAATSCHAPPIJ

07-play copy

INSPIRERENDE VERHALEN TIJDENS ONE YOUNG WORLD

COCA-COLA EN RECYCLING

DUURZAAMHEID OP FESTIVALS

4-play copy
10-play copy (1)

DUURZAAMHEID VAN

ONZE VERPAKKINGEN

ONZE DUURZAAMHEIDSAMBITIES

1-play copy

OVER OPEN 2018

trait copy

INHOUD

bt-close copy

DIVERSITEIT EN INCLUSIE

OVER OPEN 2018

ONZE DUURZAAMHEIDSAMBITIES

DUURZAAMHEID VAN

ONZE VERPAKKINGEN

DIVERSITEIT EN INCLUSIE

DUURZAAMHEID OP FESTIVALS

COCA-COLA EN RECYCLING

INSPIRERENDE VERHALEN TIJDENS ONE YOUNG WORLD

COCA-COLA’S ROL

IN DE MAATSCHAPPIJ

LEREN MET JONG ONDERNEMEN

INVESTEREN IN REPUTATIE

pictomenu copy 2
fondpng copy
ligne-g copy

OPEN MAGAZINE EDITIE JUNI 2018

 

INHOUD

INVESTEREN IN REPUTATIE

LEREN MET JONG ONDERNEMEN

COCA-COLA'S ROL IN DE MAATSCHAPPIJ

INSPIRERENDE VERHALEN TIJDENS ONE YOUNG WORLD

COCA-COLA EN RECYCLING

DUURZAAMHEID OP FESTIVALS

DIVERSITEIT EN INCLUSIE

DUURZAAMHEID VAN ONZE VERPAKKINGEN

ONZE DUURZAAMHEIDSAMBITIES

OVER OPEN 2018

play-1 copy (5)
play-1 copy (5)
play-1 copy (5)
play-1 copy (1)
play-1 copy (5)
play-1 copy (5)
fermeture-x copy
bt-uppng copy (2)
bt-uppng copy (1)
PICTO MENU copy (1)
fond-photo copy
encart-blanc copy

OPEN MAGAZINE

EDITIE JUNI 2018

INVESTEREN IN REPUTATIE

09-play copy

LEREN MET JONG ONDERNEMEN

80-play copy

COCA-COLA'S ROL

IN DE MAATSCHAPPIJ

07-play copy

INSPIRERENDE VERHALEN TIJDENS ONE YOUNG WORLD

COCA-COLA EN RECYCLING

DUURZAAMHEID OP FESTIVALS

4-play copy
10-play copy (1)

DUURZAAMHEID VAN

ONZE VERPAKKINGEN

ONZE DUURZAAMHEIDSAMBITIES

1-play copy

OVER OPEN 2018

trait copy

INHOUD

bt-close copy

DIVERSITEIT EN INCLUSIE

OVER OPEN 2018

ONZE DUURZAAMHEIDSAMBITIES

DUURZAAMHEID VAN

ONZE VERPAKKINGEN

DIVERSITEIT EN INCLUSIE

DUURZAAMHEID OP FESTIVALS

COCA-COLA EN RECYCLING

INSPIRERENDE VERHALEN TIJDENS ONE YOUNG WORLD

COCA-COLA’S ROL

IN DE MAATSCHAPPIJ

LEREN MET JONG ONDERNEMEN

INVESTEREN IN REPUTATIE

pictomenu copy 2
fondpng copy
ligne-g copy

OPEN MAGAZINE EDITIE JUNI 2018

 

INHOUD

INVESTEREN IN REPUTATIE

LEREN MET JONG ONDERNEMEN

COCA-COLA'S ROL IN DE MAATSCHAPPIJ

INSPIRERENDE VERHALEN TIJDENS ONE YOUNG WORLD

COCA-COLA EN RECYCLING

DUURZAAMHEID OP FESTIVALS

DIVERSITEIT EN INCLUSIE

DUURZAAMHEID VAN ONZE VERPAKKINGEN

ONZE DUURZAAMHEIDSAMBITIES

OVER OPEN 2018

play-1 copy (5)
play-1 copy (5)
play-1 copy (5)
play-1 copy (1)
play-1 copy (5)
play-1 copy (5)
fermeture-x copy
805-bouteille-coca-violetpng