Boodschappen doen is geen saaie taak meer in de Van der Valk Versmarkt in Voorschoten. Daar is de afgelopen tijd, samen met Coca-Cola, hard gewerkt aan een nieuwe schapindeling om het winkelen net wat leuker te maken. In deze nieuwe inrichting is er veel aandacht voor genieten en beleving.

Zo bieden we met onze merken inspiratie met nieuwe producten, recepten en nieuwe verpakkingen. Ook hebben we ‘inspiratieboxen’ toegevoegd, waardoor je inspiratie op kan doen voor het maken van lekkere gerechten met een passend drankje.

Elk moment genieten

Elk seizoen hebben de inspiratieboxen een ander thema: van een zomerse BBQ tot het kerstdiner. De producten in de Versmarkt zijn duidelijk ingedeeld op basis van smaakprofielen en eigenschappen. Zo kunnen klanten snel en eenvoudig hun weg vinden in het drankenschap. “We willen de consument inspireren en op elk moment van de dag laten genieten van verschillende producten in de meest geschikte verpakking”, vertelt Bette Sijbranda, Manager National Accounts van Coca-Cola European Partners.

“In de Versmarkt staat klantbeleving centraal. Dit nieuwe schap is onderscheidend en sluit goed aan op het aanbod en de indeling van onze verswinkel”, vertelt Mark Vonk, categorie manager dranken bij Van der Valk Versmarkt.

Bewuste keuzes

De verrassende schapindeling biedt niet alleen inspiratie, maar maakt het de klant ook makkelijker om bewustere keuzes te maken. Het Coca-Cola assortiment is veelzijdig: van het verfrissende Fïnley wat licht gezoet wordt met o.a. stevia-extract* tot de nieuwe smaken Coca-Cola zero sugar Vanille en Coca-Cola zero sugar Lemon, zonder suiker en zonder calorieën. We houden rekening met de veranderende behoefte en smaak van de consument en dat komt naar voor in het nieuwe schap.

*steviolglycosiden