To refresh the world

Coca-Cola is wereldwijd een sterk merk. Om ook in de komende jaren te kunnen groeien, moeten we vooruit kijken en inspelen op nieuwe ontwikkelingen. Wij veranderen mee in een snel veranderende wereld. Dat betekent dat we rekening houden met de wensen van de consument en onze producten hierop zo goed mogelijk afstemmen.

Onze Missie

In het kort luidt deze als volgt:

  • To refresh the world
  • To inspire moments of optimism and happiness
  • To create value and make a difference

Onze Visie

In onze visie beschrijven we wat we moeten doen om duurzame groei te realiseren:

  • People: een prettige en veilige werkomgeving waar mensen worden geïnspireerd om het beste in zichzelf naar boven te halen
  • Portfolio: een gevarieerd en breed aanbod van dranken dat aansluit op de wensen van de consument
  • Partners: een succesvol netwerk van leveranciers, klanten en partners om met elkaar voortdurend toegevoegde waarde te creëren
  • Planet: het verschil maken door maatschappelijk verantwoord te ondernemen en door het bouwen aan duurzame lokale gemeenschappen
  • Profit: winstgevende groei en aandacht voor duurzaamheid hoeven elkaar niet uit te sluiten
  • Productivity: investeren in een effectieve, professionele en flexibele organisatie die snel op nieuwe ontwikkelingen kan inspelen