Klik hier Over de activiteiten in 2014 van Coca-Cola in Nederland

Home

Wanneer mensen samenkomengebeuren er mooie dingen Ontdek hier hoe we gezamenlijk een energiebalans kunnen bereiken

Nieuws

Nederlandse jongeren zijn het meest ‘happy’ van Europa

Rotterdam, 11 mei 2015

Coca-Cola onderzoekt hoe gelukkig tieners zijn vanwege lancering ‘Choose Happiness’ campagne. Onze jongeren zijn het meest gelukkig van Europa en creëren ‘happiness’ voor zichzelf door gebruik van social media of door tijd met elkaar door te brengen.

Coca-Cola helpt ons eraan herinneren dat glimlachen gelukkig maakt

Rotterdam, 10 mei 2015

Rond de introductie van de nieuwe Choose Happiness-campagne lanceert Coca-Cola een korte film ‘Choose to Smile’. De video helpt ons herinneren aan de kleine dingen in het leven die er toe doen, zoals een glimlach en het effect dat het heeft op hoe we ons voelen.

Coca-Cola lanceert tv commercial ‘What Are You Waiting For’

Rotterdam, 9 mei 2015

Nieuwe tv commercial van Coca-Cola als onderdeel van de nieuwe campagne ‘Choose Happiness’. Het nummer ‘What Are You Waiting For?’ werd speciaal voor deze campagne geschreven en wordt uitgevoerd door de in Amsterdam wonende rapper en producer HT.









 
© 2008 The Coca−Cola Company. Alle rechten voorbehouden. "Coca−Cola", "Coca−Cola light", "Coca−Cola Zero", "Fanta", "Fanta light","Fanta world", "Kinley", "Kinley tonic", "Minute Maid", "Sprite", "Sprite Zero", "Aquarius", "Aquarius Blue Ice", "Aquarius Red Blast", "Aquana", het design van de "Coca−Cola Contour" fles en de Dynamic Ribbon device zijn gedeponeerde merken van The Coca−Cola Company. "Chaudfontaine" is een gedeponeerd merk van MMJ. "Nestea" is een merk van de Société des Produits Nestlé S.A. (Switzerland) Coca−Cola Nederland BV, Watermanweg 20, 3067 GG Rotterdam. KvK-nr. 24251439